17 Şubat 2014 Pazartesi

En Komik Tweetler




  • Şu kızların resim çekilirken "beni güzel çek" demesini anlamıyorum..makina kızım bu estetik cerrahı değil 
 
  •  Kışın hava arada bir güneşli olabiliyor ama yazın arada bir kar yağmıyor neden acabaa. Kafamda deli sorular. 

  •  Yazın bulunca mutlu olurum diye shortumun cebine 10 lira koydum. 3 gündür aklımda unutamıyorum bi türlü ya..
 
  •  Soruyorlar, diyorlar ki; "Kime koşarsın canın yandığında? En sevdiğine mi, seni en çok sevene mi?" Geri zekalı değilsem doktora koşarım ben.
 
  •  Her sabah uyandığımda 'dün gece daha erken yatsaydım keşke, daha çok uyurdum' diye düşünüp kahrolmak, hobilerim arasındadır.
 
  • Otobüs şoförü 'Fill in the blanks!' dedi, herkes boşlukları doldurdu lan. Millet İngilizce sınavlarındaki boşlukların acısını yaşıyor hala.
 
  •  ketçap , mayonez olsun mu ? Diyen garsona: + Hayır ketçap ketçap olarak kalsın.dedim. Sonra böyle bir ışık .. 

  •  Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. Büyük konuşayım da başıma gelsin. 

  •  Yumurtayı bile kıramayan bi kız ile evleneceksin.Dü­şünsene yumurtayı kıramayan kocasını hiç kıramaz. Yine zehir gibiyim 

  • 60 yaş üstüne otobüsler neden indirimli? Senin fazla zamanın kalmadı, gezebildiğin kadar gez mi denmek isteniyor. Vicdansızlıktır bu. 

  • bizden başka sevgilisinin ismini facebook şifresi yaparak romantik olduğunu zanneden bir millet var mıdır acaba? çok merak ediyorum. 

  • a)nkara b)ursa c)eyhan d)iyarbakır e)dirne gibi şehirlerin arasına giren ceyhan'dan hep bi çekinmişimdir. bi illuminati gibi, sinsi gibi. 

  • Uyuyan Güzel Türk olsa,annesi Gak kız öğlen oldu hala uyuyo diye kaldırır,kızın prens hayalleri yerini soğan doğramaya bırakırdı. 

 

 En Güzel Ve En Komik Tweetler

2 yorum: