23 Ekim 2013 Çarşamba

Aşk Tweetleri Sizler İçin...

"İlk aşk ve son aşk arasındaki fark; İnsanın, ilk aşkını sonuncusu zannetmesi ve sonuncu aşkını ‘ilk’ gözüyle görmesidir." /V. Hugo/

Olurda hayatında tek bir tutunacak dalın kalmazsa, ben kırdığın yerdeyim. 

Aşk hüzündür. Tebessüm ise bunun kalesidir.

"Gelişine sevmek lazım" dedi adam... geç kalmadan...

''Öyle birini sev ki'' dedi üstad / Öyle birini sevdim ki, bir daha birini öyle sevdirmedi hayat.

Senin gönlüne hüzün çökse yâr.. Benim iki gözüm ah eder...

Bana gelmenin bir anlamı yok. Şayet adım yüreğinden gelmiyorsa.

Aşk nedir, bilmiyorsan gecelere sor, şu sapsarı yüzlere, şu kupkuru dudaklara sor Hz.Mevlana


Fâni aşk yoktur! Aşkların hepsi Bâki olanadır. Tek fark şudur ki; kimi sanatı görür, kimi Sanatkâr'ı... Hz.Mevlana

Ey âşk, geceleri bu kadar aşikâr iken.. gündüzleri nereye saklanırsın sen..

kör ve sağır değilim artık... sevmiyorum çünki...

"Sevmek mi güzel sevilmek mi" deseler tabikide "çay" derim..

Kalbini kırıyor diye üzülme / Belki de hak etmediği yerden çıkmaya çalışıyordur.

insanı delik deşik eden sessizlikler var, geceyi bölen çığlıklardan daha beter...

Aşk dediğin.. Ya Allah’tan gelmeli, Ya Allah için olmalı, Ya da Allah’a ulaştırmalı.. Yoksa yerle bir olmalı.. Hz. Mevlana (k.s.)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder