16 Ekim 2013 Çarşamba

Gecenin Tweetleri ...



Bazen küçük bir an için ömür bile veriliiir...

Ne konuştuğumu bilmiyorum. Affet. Aklım konuşamadıklarımda.

"Gülümsemesi güzel olan insanın, çirkin olma lüksü yoktur."

''Aslında her şeye verilecek bir cevabım var ama, o an değil gece yatarken aklıma geliyor.''


"Dışarıdan bakanlar senden ayrı olduğumu düşünüyorlar, yanılıyorlar. Hangi şair, şiir’inden ayrı kalabilir ki ?”

"Bana en zor günlerimi hiç vazgeçemeyeceğimi düşündüğüm insanlar yaşattı."

Toprak kokusu bana nedense seni hatırlatıyor. Benim için öldüğündendir belki de.

Hoşgeldin hüzün... geleceğin vaktide hiç şaşmıyorsun ya, Helâl olsun sana...

2 şey merak ediyorum:1)İnsanoğlu uygarlaşırken `sabahın köründe uyanıp güne başlayalım´ fikrini ortaya atan kimdi? 2)Onu neden dinlediler?

Testinin içinde ne varsa dışına o sızar." /Mevlana/

.. çünkü en iyi arkadaşlar birbirlerine kırılmazlar.

Su gibi, ekmek gibi, nefes gibi insanlar var; olmadı mı gerçekten olmuyor.

"Üşengeç insanlar her zaman daha zekidir." /Anonim/

Bazı aşklar; 'bulunamayan çorap eşi'

Dünya; insanlar kadar hızlı dönemiyorsun..

Asıl mesele '' olamadığı gibi '' sevebilmekte yeen!

Ey âşk, geceleri bu kadar aşikâr iken.. gündüzleri nereye saklanırsın sen..

Böyle uyumaya uyumaya kafayı yiyoruz işte..

Ne sana söyleyebildim, ne insanlara anlatmak istedim derdimi. İçimden geçirdiklerimi, "içimde olsaydı duyardı" dedim de durdum.

''Bu dünyada gülmek istiyorsan, ya kaderin güzel olacak ya da kafan.''

Hayatın en hüzünlü anı sevdiğin insanların buna hiç değmediğini gördüğün andır.

Şimdi Beklentisine küsmüş çocuklar gibiyim

Yitirilmiş değerlerin bir daha gelmeyecek olması ne kadar güzel yerini ve konumunu belirleyenlerin en iyi yapabildiği şey geçmişte kalmak...

Yazip yazip sildigimsin..

Benim derdimin devasıyken, başka devaya dert olmaya gitti...

"Eski sevgiliyi niye unutalım ki. O da güzel bir hatıra. Niçin unutulsun? İnsan unutmak için sevmez ki. Unutmamak için sever." 

söz konusu; özlediğiniz kişinin sizi umursamaması olunca, kendinizi paramparça hissediyorsunuz.

"İnsanlar değişmez. Ancak aptallar değişeceklerini inanır." 

Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!

Böyle Olur Sanmazdım, Sayıklamaz Anmazdım Zehir Olduğunu Bilmsen Aşkı İçip Kanmazdım

Hata yapmama neden olacak kadar güzel kokmamalıydın.

"Sana dünyaları değil, kendi dunyasını sunan adamı iste. Çünkü sen ona dünyaları vereceksin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder