13 Ekim 2013 Pazar

Komik Tweet Liste (Pazar)

Gözlerim yollarda kaldı sevgili, eğer bana gelirsen ezmemeye dikkat et..

"Ünlü bir üşenirin dediği gibi: Boşver!"

Uzun uzun mesaj atarsın tek kelimelik cevap verir al kafasını sürt duvara

ehehe ben hasta değilim ki zombi oldum sadece

Bugün hava sahamızda gübre kokusu deterjan kokusu birbirine karışmış durumda :)

dobra olcam derken patavatsız olan insan, insanlarımız.

Ateistler neden 9 gün tatil yapıyor.Hem inanma hem tatil Ohhh

Türkiye'de ; İnsanlar Aynı Hatayı , 1den Çok Kez Yaparlar ki , Hata Olduğundan , Emin Olsunlar.

İzmir'de bir kokoreçci dükkanı "Ağzıma Almam Diyorlar, Tadınca Löplöp Yiyorlar" sloganıyla kokoreçe farklı boyut kazandıralı 3 yıl oldu.

Allah hiç birinize bütün oyunlarda rekor kıracak kadar yalnızlık vermesin sevgili takipçilerim.

Hem sevgilim yok hem şarjım bitiyo. Saçmalığa bak.

Salağa yatıp, hâlâ uyanamayan da var..

Seni hatırladığım şehirlerde yağmurlar hep mevsim normallerinin üstünde yağar..

Bekarlığın bana verdiği yetkiye dayanarak kendimi sultan ilan ediyorum.

Hakikaten twitter da takipçisi çok diye kendini ünlü falan sanan var ya

 bugün babetin vurması ihtimaline karşı çantada bulundurulan yarabandı gibi uyandım

 Sınav esnasında yanınızda ki arkadaş kağıdı ful doldurmuşsa ve siz ona "az yardım et" derseniz o size şunu der; Sallıyorum oğlum.

Aşk belkide son kalan puding kasesiydi...

 İki kadın birleşince dedikodu yapar diyen erkek, başka bir erkekle kafa kafaya verince atom altı parçacıkları mı tartışır?

Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin, yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder